Elérhetőségeink

környezetbarát

Címünk: 2142 Nagytarcsa, Déri Miksa utca 10/c 7. épület
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8:00-16:00 itt bolt nem található!
Csomag, árukiadás: hétfőtől péntekig 8:00 és 14:00 óra között

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA 08.00-16.00 óra között:  telefonszám: +3620 241 8848

Továbbá kizárólag magánszemélyek részére social media felületeink üzenet formájában is igyekszünk mielőbb válaszolni!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT B2B offline és online boltok,  GYÁRTÓK (kozmetikai,-és háztartásipar), SZOLGÁLTATÓK (szépség,-és egészség ipar) : +3630 720 2446 

SZÁLLÍTÁS, webshop kérdések, árak, készlet: vera.gotz@mosomami.hu

SZÁMLAMÁSOLAT, számlázási eltérések, egyéb pénzügy: konyveles.mosomami@gmail.com

H-Pé:08.00-16.00 

Radnai Krisztina - MosóMami Kft

Radnainé Sitkei Krisztina – ügyvezető
( termékfejlesztési kérdések, bio,-és öko igazolások)
krisztina.radnai@mosomami.hu

Radnai Zoltán - MosóMami Kft.

Radnai Zoltán – ügyvezető
(gyártás,-és csomagolástechnológia, pénzügyek)
zoltan.radnai@mosomami.hu

További kérdésed maradt?

Írj nekünk!

    Válaszok a leggyakrabban feltett kérdésekre

    GY.I.K.

    A webshopon kívül hol vehetem meg a termékeket?

    Termékein megvásárolhatók a webshopunkban, valamint partnereink webáruházaiban, és bioboltjaiban az ország számos pontján.

     

    Keresd termékeinket az EcoFamily áruházakban  is!

    Milyen szállítási és átvételi lehetőségek vannak?

    RÉSZLETESEN lásd:https://mosomami.hu/gy-i-k/#szallitas 

    CSOMAGAUTOMATA:

    FOXPOST és GLS

    HÁZHOZSZÁLLÍTÁS: Mosómami-s saját autós, GLS és Magyar Posta Zrt.

    SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: INGYENES
    2142 Nagytarcsa, Déri Miksa utca 10/c. 7. ép (8 és 16 óra között munkanapokon)

    UTÁNVÉT plusz díjas.

    Hogyan lehetek viszonteladó?

    Legyen online vagy offline boltod (üzletláncod, kiskered vagy nagykered) , legyél kezdő vállalkozó vagy tapasztalt róka, örömmel kiszolgálunk a legrövidebb időn belül. Több palettás mennyiségnél némi átfutási idővel számolni kell, de kollégánk minden esetben egyeztetni fog Veled.

    Havonta értesítünk akcióinkról, újdonságainkról, és bátran kereshetsz minket, ha egyedi megvalósítást kérsz, vagy saját márkás terméket szeretnél. Kutatás-fejlesztéstől a dokumentációig rendlekezésre állunk.

    Hiányos, törött a csomagom,hogyan jelezzem?

    Írj nekünk a  rendeles@mosomami.hu címre és kérlek írd meg, mi a probléma. Írd mellé a rendelési vagy számlaszámot is!

    Minden futárszolgálatnál vannak periódikusan "törékeny" időszakok és nálunk is lehet figyelmetlenség; a törött-hiányos termékeket minden esetben pótolni szoktuk megbeszélés szerint.

    Szeretnék még valamit hozzáadni a rendelésemhez. Mit tegyek?

    Magánszemélyek és cégek esetében is elég gyorsan feldolgozzuk a rendeléseket, és emiatt ha a doboz kész, és futárra vár, már nem tudjuk szétszedni.

    Kisebb Foxpost dobozokat vagy saját autós szállításra előkészített csomagokat könnyebb szétszedni és újradobozolni. Ha telefonon vagy e-mailen jelzed a plusz igényt, segítünk.

    GLS-es szállítás, csomagpont esetén  vagy le kell adni plusz rendelést (plusz szállítási költséggel), vagy legközelebbi rendelésednél tudjuk küldeni a kimaradt termékeket.

    Megértésed köszönjük!