Elérhetőségeink
Címünk: 2142 Nagytarcsa, Déri Miksa utca 10/c 7. épület
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8:00-16:00 itt bolt nem található!
Csomag, árukiadás: hétfőtől péntekig 8:00 és 14:00 óra között
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA 08.00-16.00 óra között: telefonszám: +3620 241 8848
Továbbá kizárólag magánszemélyek részére social media felületeink üzenet formájában is igyekszünk mielőbb válaszolni!
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT B2B offline és online boltok, GYÁRTÓK (kozmetikai,-és háztartásipar), SZOLGÁLTATÓK (szépség,-és egészség ipar) : +3630 720 2446
SZÁLLÍTÁS, webshop kérdések, árak, készlet: vera.gotz@mosomami.hu
SZÁMLAMÁSOLAT, számlázási eltérések, egyéb pénzügy: konyveles.mosomami@gmail.com
H-Pé:08.00-16.00
Radnainé Sitkei Krisztina – ügyvezető
( termékfejlesztési kérdések, bio,-és öko igazolások)
krisztina.radnai@mosomami.hu
Radnai Zoltán – ügyvezető
(gyártás,-és csomagolástechnológia, pénzügyek)
zoltan.radnai@mosomami.hu
Írj nekünk!
GY.I.K.
Termékein megvásárolhatók a webshopunkban, valamint partnereink webáruházaiban, és bioboltjaiban az ország számos pontján.
Keresd termékeinket az EcoFamily áruházakban is!
RÉSZLETESEN lásd:https://mosomami.hu/gy-i-k/#szallitas
CSOMAGAUTOMATA:
FOXPOST és GLS
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS: Mosómami-s saját autós, GLS és Magyar Posta Zrt.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: INGYENES
2142 Nagytarcsa, Déri Miksa utca 10/c. 7. ép (8 és 16 óra között munkanapokon)
UTÁNVÉT plusz díjas.
Legyen online vagy offline boltod (üzletláncod, kiskered vagy nagykered) , legyél kezdő vállalkozó vagy tapasztalt róka, örömmel kiszolgálunk a legrövidebb időn belül. Több palettás mennyiségnél némi átfutási idővel számolni kell, de kollégánk minden esetben egyeztetni fog Veled.
Havonta értesítünk akcióinkról, újdonságainkról, és bátran kereshetsz minket, ha egyedi megvalósítást kérsz, vagy saját márkás terméket szeretnél. Kutatás-fejlesztéstől a dokumentációig rendlekezésre állunk.
Írj nekünk a rendeles@mosomami.hu címre és kérlek írd meg, mi a probléma. Írd mellé a rendelési vagy számlaszámot is!
Minden futárszolgálatnál vannak periódikusan "törékeny" időszakok és nálunk is lehet figyelmetlenség; a törött-hiányos termékeket minden esetben pótolni szoktuk megbeszélés szerint.
Magánszemélyek és cégek esetében is elég gyorsan feldolgozzuk a rendeléseket, és emiatt ha a doboz kész, és futárra vár, már nem tudjuk szétszedni.
Kisebb Foxpost dobozokat vagy saját autós szállításra előkészített csomagokat könnyebb szétszedni és újradobozolni. Ha telefonon vagy e-mailen jelzed a plusz igényt, segítünk.
GLS-es szállítás, csomagpont esetén vagy le kell adni plusz rendelést (plusz szállítási költséggel), vagy legközelebbi rendelésednél tudjuk küldeni a kimaradt termékeket.
Megértésed köszönjük!